Michal Pastier: Budovanie digitálnej značky fyzickými symbolmi

20. júna 2018
— Hlavná sála
Vstupné:
— 3 €

Diskusia s Michalom Pastierom na tému Budovanie digitálnej značky, je prvé zo série podujatí v Trnave, kde výnimoční rečníci z medzinárodne úspešných slovenských firiem zdieľajú svoje skúsenosti. Podujatie je organizované absolventmi Nexteria Leadership Academy.

Michal Pastier je spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza a branding štúdia GoBigname. Zaraguza sa stala najkreatívnejšou agentúrou v SR aj ČR podľa YouTube, odniesla si zlatú Euro Effie za najefektívnejšiu reklamnú kampaň v Európe, alebo Grand Prix za najlepší profil na sociálnych sieťach v ČR. Michal bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times. Dostal sa aj na titulku magazínu Forbes Slovensko ako víťaz kategórie biznis 30pod30. Verí v silu spojenia dát a kreativity a preto sa venuje aj spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SAAS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I.

Originálny pohľad na nastavenie brand identity tak, aby fungovala konzistentne a efektívne nielen vtedy, keď máme rozpočet na kampaň. Zaraguza, Exponea, GoBigname zdieľajú svoje skúsenosti.