fbpx

Sociálne média v práci neziskoviek

11. mája 2015
— Berliner DKP

Pozývame vás na workshop, ktorý pripravila Nezisková organizácia Voices v spolupráci s Bronco, n.o. vďaka podpore Islandu, Lichtenštajnska a Nórska prostredníctvom Programu aktívne občianstvo a inklúzia, ktorý realizuje Nadácia Ekopolis v spolupráci s Nadáciou pre deti Slovenska a SOCIA – nadácia na podporu sociálnych zmien.

Vzdelávací workshop tvoria dve časti. V prvej získajú účastníci s lektorkou Vierou Mojžišovou prehľad o najdôležitejších sociálnych sieťach a ich význame v komunikácii. Predstavíme si kontext fungovania Facebooku, jeho najdôležitejšie algoritmy (prečo funguje tak, ako funguje) a spolu vytiahneme z dát o správaní slovenských užívateľov a stránok to najdôležitejšie pre najvhodnejšiu komunikáciu tvojej organizácie. Ukážeme si, prečo je Facebook druhým najlepším kanálom na budovanie vzťahu s klientmi/zákazníkmi. Prejdeme si spolu tipy a triky, ktoré pomôžu byť FREE, COOL a IN na Facebooku aj keď som „len“ neziskovka. Predstavíme si výhody a nevýhody propagácie cez Facebook stránku, event, súkromný profil a FB reklamu.

V druhej časti sa s Ivanom Ježíkom zameriame na obsah. Povieme si, či je content marketing iba buzz word, alebo stojí za hlbšie zamyslenie. Porozprávame sa o jednotlivých formách komunikačných obsahov, ich interaktívnom potenciáli a zhrnieme si, aké vlastnosti by mali spĺňať, aby nám pomohli budovať užší vzťah s komunitou. Zahráme sa v skupinách a povieme si niečo aj o copywritingu.

Workshop potrvá od 9:00 do 16:00. Registrácia účastníkov sa začína o 8:45 hod. Prihlásiť sa môžete e-mailom na adrese matus.hlincik(zavináč)gmail.com.

O LEKTOROCH:
Viera Mojzešová miluje komunikáciu a marketing. Aktuálne sa živí a baví ako digital consultant v digitálnej agentúre PS:Digital, kde spravuje, mentoruje a školí Facebook komunikáciu viacerých značiek a manažuje digitálne projekty, aby vo svojom voľnom čase šantila s mládežou ako inštruktorka zážitkovej pedagogiky v organizácii Plusko. Má slabosť pre ručne vyrábané zošity a stolové hry. Aktuálne čaká na svoje najväčšie dobrodružstvo v živote.

Ivan Ježík sa venuje komunikácii, vzdelávaniu, sociálnym médiám a rozvoju značiek. Študoval v Bratislave a Londýne. Učil matematiku a koordinoval International Baccalaureate Diploma program na medzinárodných školách vo Švédsku, Rakúsku a Anglicku. Pracoval ako manažér pre internú komunikáciu a elektronické médiá vo VÚB banke a neskôr aj v Nadácii Pontis. Od februára 2008 je riaditeľom Voices, kde sa popri riadeniu organizácie venuje najmä lektorovaniu, písaniu scénarov pre videofilmy a moderovaniu kultúrnych podujatí Voices Live a diskusií Choices.